sayang selamanya

Friday, December 21, 2012

flower . boy . ramyun . shop .

homaigod ! first time aku tak tahu nak sokong hero mane doh ! due due hensem yang amaattt ! tensyen ! bila cha chi soo yg sedih , aku sedih ! bila Onion sedih , aku pon ikut sedih . bertambah sedih bila name hero second tuh onion ! eyh , eyh , bukan name betul . nickname je ! haha . tapi , perlu ke ?? men-tensyen-kan mood aku je bila tengok . mujur drama tuh best . boleh laa di-list-kan as one of my favieyyy korean dramas ! hehe :D .  perlu ke citer sinopsis ?? hummm . panjang sangat laa . yang aku boleh cakap , anda anda semua bolehlah pergi tengok drama ni . seriously , no regret ! haha . *jadi promoter tak bertauliah jap* ! :p .

haha . boleh ke , aku sanggup berjaga sampai 05:00 a.m nak tengok citer ni !semua sebab hero hero drama ni ! meyh sini ramairamai tengok hero hero dia ! haha .and of course , semua nii salah SI COMEL SUFINI SHAIDAN !!! ahaha :D
 well , here they come , my new handsome-gorgeous boyfriends ! *perasan gilaa aku kan ?haha*


okay . mula mula mesti laa poster drama ni dulu ! 

*heroes dia kirikanan girl tu !jeless I !*

* kalau dapat sorang pun jadila !*




ni gambar mereka mereka yang handsome gilaa tuh , macam biasa dengan heroin lah ! :p *nyampah* haha .


*handsome gilaaa !!*




okay . maybe ade yang cakap tak lah handsome mane kan . maybe nana akan cakap aqeef lagi handome , and adiek cakap pian or si baju biruu yang handome and anis cakap faiz akmal dia or shafiq hell yang handsome . tapi , bagi aku depadepa ni lagii handsome okay ! hahaha :D

okay ! now , MEET MY FIRST HUBBY ! hero second , obviously lah kan  dia tak dapat heroin tuh . 
so , just come to me okay ! muahmuahh ! :* . haha .

*Onion , My Sayang !*

*caircaircair !!*


*awak , jgn laa buat gaye mcm tu !! comellll sgtttt !!!!*

 
*handsome  sgt sampai aku  just boleh cakap , SPEECHLESS !*

HAHA ! over gilaaaa aku describe each picture kan ? haha :D sokayyyy ! hero yang ni pulak hero first dalam drama ni ! for sure laa heroin tu dia punya ! alaa , kalau dia jumpa aku dulu , mesti dia pilih aku ! haha ! tengok MY SECOND HUBBY pulak ! walaupun second , tahap sukaa aku sama jaa duedue ! haha !

*CHA CHI SOO !, My Honey !*

*oh maiiii !! melting *

*awk tengok saye ye !! ^^ comelll*

*jangan laa tengok macam tuh ! heart fluttering !!*


okay , apakah perasaan anda anda selepas melihat mereka ni ?? siapa yang tak cakap handsome tuh pergi check mata anda okay ?! *SERIOUSLY , THERE MUST BE SOMETHING OBVIOUSLY WRONG WITH YOUR EYES DUDE !! *  haha :p . check this out ! 

AMARAN KERAS !!
*kanak kanak bawah umur jangan tengok yee !haha !*

 
*OPPSSS !hehe , kan da cakap 18XX !haha*
kalau berdasarkan gambar kat atas ni , yang nak kisskiss ni , confirm lah dah tahuu heroin end up with hero yang first tu kan . haha . tapi takpe , hero second will be mine !! hehe :D 

okay lah . tu jee aku nak cerita ! ramai ramai silaa lah ye tengok drama ni ! SUPERBB ! hehe :D
Bubuy people ! gtg ! ttyl ! hehe :))


No comments:

Post a Comment